קייטרינג לבר מצווה

מזל טוב, מזל טוב וההתרגשות בעיצומה.

ובסוף זה הגיע, חוגגים את כניסת בנכם לגיל מצוות.
אחד האירועים המשמעותיים והשמחים בחייו של כל ילד.

אירוע שבנכם חיכה לו
וגם האורחים שלכם שלכם יזכרו תמיד אירוע זה בטעם טוב
אנו נשמח להשתתף בשמחתכם.
קייטרינג לבר מצווה זו המומחיות שלנו.
אז תנו לנו להפיק לכם, לבנכם ולאורחיכם אירוע בלתי נשכח!

הילד שלכם חוגג בר מצווה. אתם בהתלבטו אם לשכור אולם או לערוך אירוע בבית, אין ספק שאת האירוע הזה אתם רוצים לחגוג ללא פשרות ובסופו של דבר ליהנות ולקצור את השבחים של האורחים שלכם. בר מצווה חוגגים רק פעם בחיים ואתם שואלים את עצמכם מה יהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח?– אוכל כמובן. כאשר אתם מזמינים קייטרינג לבר מצווה, אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון.

קייטרינג לבר מצווה איכות ללא פשרות במחיר שפוי

קייטרינג לבר מצווה חייב להיות איכותי, אם חשובה לכם תעודת הכשרות או לא. פרט לאיכות והטעם וחשוב גם השרות,. אם אתם חוגגים בת מצווה דתית או שיש לכם אורחים המקפידים על כשרות, חשוב לוודא שהקייטרינג בעל תעודת כשרות.
איפה ובאיזה תקציב ניתן לערוך את האירוע

בחרתם בקייטרינג אבל עדין לא החלטתם איפה אתם רוצים לערוך את האירוע. ובכן, ישנן כמה אופציות לחגוג את בר המצווה. חברת קייטרינג ניתן להזמין לבית שלכם או לאולם ששכרתם או גן אירועים או בטבע (וודאו שיש לכם אישורים מתאימים).
מעבר לכך תוכלו לבחור את המחיר שנוח לכם באם מדובר בקייטרינג בשרי או בקטריינג חלבי, בשיטת אירוח של הגשה אישית או בופה. הניסיון שלנו, רב השנים, מאפשר לנו להתאים לכם קייטרינג לבר מצווה המותאם באופן מושלם לכל אופציה שתבחרו.

קייטרינג בשרי או חלבי, מאפשר לכם להוסיף לשירות כלי אירוח, כיסאות, שולחנות, שרותי מלצרים, ומנהל אירוע שידאג שהכול יהיה לשביעות רצונכם. אתם תוכלו להינות המאירוע, לקבל את האורחים, וליהנות מערב שכולו חגיגה.

אם התקציב שהקצבתם לאירוע מוגבל, במקרה כזה ניתן להפחית משמעותית במחיר. אנחנו נספק לכם את המנות ואתם תוכלו לרכוש כלים חד פעמיים, לערוך את השולחנות, סידור השולחן וכדומה. אופציה כזו כמובן מצריכה היערכות מתאימה שלכם . התארגנות נכונה לא תפגום באירוע שלכם. נשמח לייעץ לכם בנושא.

השארת תגובה