איך לבחור חברת קייטרינג?

אתם לפני אירוע משמח, החלטתם שאת האירוע שלכם אתם עורכים בבית וכאן מגיעים לשאלה מה הכיבוד שנזמין לאורחים, קייטרינג בשרי או חלבי, מגשי אירוח או קונספט של דוכני אירוח. אספנו עבורכם את הטיפים לבחירת קייטרינג שיעשו לכם את החיים לקצת יותר קלים בדרך לאירוע המושלם.

הנושא החשוב והמשמעותי ביותר לפני בחירת קייטרינג לאירועים הוא התקציב. מה התקציב שלכם לאירוע כולו, כמה ממנו מוקדש לקייטרינג. בהתאם לתקציב תוכלו לבחור את סוג הקייטרינג וכך לשלול סוגי קייטרינג שאינם מתאימים ואינם באים בחשבון פשוט משיקולי תקציב.
שאתם מתכננים את התקציב כדאי שיקחו בחשבון את כל ההוצאות הנדרשות בקייטרינג, למשל האם אתם זקוקים לשולחנות וכיסאות, מפות או כלי אירוח.

מי האורחים שלכם?

חלק חשוב לשאול הם מי האורחים, האם יש צורך בתעודת כשרות מיוחדת, האם האורחים ברובם ילדים, שיש להתאים להם מנות מתאימות.

שירות וניסיון

קייטרינג אינו רק אוכל טעים מעבר לכך, חשוב לבחור חברת קייטרינג שנותנות שירות טוב, שיודעת להתאים את האוכל לסוג האירוע, להגיש את המנות בזמן וחמות מספיק. גם המנות הטעימות ביותר יכולות ליפול ולהשאיר טעם מר אם הן הוגשו בצורה לא נכונה. לכן חשוב לבחור חברת קייטרינג מקצועית עם ניסיון.

המלצות

אנו מבקשים המלצה על טכנאי, על מוצר שאנו רוצים לקנות, טבעי שנרצה המלצה גם על חברת קייטרינג לאירוע, ההמלצה שלנו שאתם מבקשים המלצה לשאול גם למה הם ממליצים, האוכל, השירות, העמידה בזמנים, המחיר, הניקיון שהם השאירו אחרי שעזבו, שאלו את הממליצים אילו מנות הם אהבו ועל מה היו מוותרים. תגלו שכל אחד שם דגש על משהו אחר. חשוב לזכור שלכל אחד טעם שונה, וסטנדרטים שונים, ובכל זאת דעתם של אחרים בעלי ניסיון היא חשובה ונזקקת ביותר כשמתככנים אירוע. ההמלצה שלנו לכו לטעום את המנות, שאלו שאלות, בררו על סוג השירות וכל נושא שעולה על דעתכם. זה הזמן.

טעימות

קבעו עם חברת הקייטרינג על יום בו אתם פנויים ולא ממהרים. הביאו לטעימות אדם אחד או שניים שאתם סומכים על טעמם שיעזרו לכם להישאר ממקודים. שאלו את חברת הקייטרינג אם יש מנות שהם ממליצים עליהם ובקשו לטעום מהן. נסו לבנות תפריט שמתאים לסוג האורחים ולא רק מה שאתם אוהבים.

לאחר שלקחתם את כל הפרמטרים בחשבון, בחרו בחברת הקייטרינג הנראת לכם ביותר, ושיהיה לכם בהצלחה!

השארת תגובה